După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 18 octombrie 2017

Marilena Mihailescu: Nu mă gândeam că articolul referitor la Moaște va ajunge în atenția presei, dar mă bucur că a stârnit reacții. Personal, mărturisesc că un creștin ar trebui să se rușineze de faptul că nu cunoaște Scripturile și se lasă dus în rătăcire, legat la ochi cu propriul consimțământ. Eu merg pe principiul: Sola Scriptura!


Nu mă gândeam că articolul referitor la Moaște va ajunge în atenția presei, dar mă bucur că a stârnit reacții.

Reacțiile sunt diferite și sunt sigură că pe baza celor spuse de mine, fără ocolișuri, o să-mi primesc ceva injurii, dar ...mi-o asum!
 
Îmi asum toate cele spuse, însă nu îmi pot asuma interpretarea unuia sau altuia care prin "Îndobitocit", a înțeles că l-am făcut dobitoc. 

Nu îmi asum nici "pângărirea sfinților", că nu asta fac. Eu las sfinții sa fie sfinți!

Una peste alta, sper din suflet ca românii să înceapă să citească.

Personal, mărturisesc că un creștin ar trebui sa se rușineze de faptul că nu cunoaște Scripturile și se lasă dus în rătăcire, legat la ochi cu propriul consimțământ.

Eu merg pe principiul: Sola Scriptura!

Marilena Mihailescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.