După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 18 octombrie 2017

Samy Tuțac 🔴 Acum câteva zile un "creștin", pe care nu-l văzusem de mult, mi-a spus supărat: "Ție trebuie să-ți închidem gura, nu știu ce structuri servești..."


Acum câteva zile un "creștin", pe care nu-l văzusem de mult, mi-a spus supărat: "Ție trebuie să-ți închidem gura, nu știu ce structuri servești..." Am încercat să-l ajut să înțeleagă că e într-o eroare, dar omul avea convingeri prea ferme și mi-am dat seamă că nu are rost. Cam în același timp, unui preot ortodox cunoscut, implicat și el în susținerea familiei, i s-a spus fară menajamente: "Părinte ai grijă unde-ți bei cafeaua!"

Oricum, asemenea abordări pentru mine nu sunt o noutate. De aproape trei ani le aud mereu și mereu...
...le-am auzit după ce mi-am depus candidatura la conducerea Comunității Baptiste Timișoara și a Uniunii Baptiste.
...le-am auzit după ce am fost ales președinte al Comunității Baptiste Timișoara și vice președinte al Uniunii Baptiste.
...le-am auzit de nenumărate ori în timp ce luptam în prima linie pentru familia Bodnariu.
...le-am auzit după celebra OUG 13.
...le aud mereu în ultima vreme, de când o mână de oameni am rămas în linia întâi în lupta pentru familie și definirea căsătoriei.

Prin amenințari directe sau indirecte, prin vorbe dulci și frumoase, prin scrisori denigratoare, prin articole postate pe bloguri sau facebook, prin prieteni sau dușmani, prin frați compromiși sau naivi, mi s-a tot spus să mă liniștesc, să am grijă ce predic, ce spun, ce scriu, ce postez, că sunt monitorizat. O să fie o zi rece în iad când eu o să predic sau o să scriu ce-mi zic unii sau alții.

Sub nici o formă nu am luat ușor lucrurile acestea, numai că atunci când Dumnezeu m-a ales pentru slujire mi-a spus: "Tu, fiul omului, ești străjerul pe care l-am pus peste Casa lui Israel. Tu vei auzi cuvântul din gura Mea și le vei da de știre din partea Mea." (Ezechiel‬ ‭33:7)

Cât despre povestea cu structurile, da sunt sub protecția directă a celei mai puternice structuri de securitate din Univers: "Eu sunt convins că nici moartea, nici viața, nici îngerii, nici demonii, nici lucrurile prezente, nici cele viitoare, nici puterile, nici înălțimea, nici adâncimea, nici orice altceva din creație nu vor fi în stare să ne despartă de dragostea lui Dumnezeu, care este în Cristos Isus, Domnul nostru!" (Romani‬ ‭8:38-39)

Voi continua să ascult mai mult de Dumnezeu decât de oameni și nu voi uita niciodată sfaturile tatălui meu: "Respectă-L pe Dumnezeu, iubește-ți soția și apară-ți țara!" Dumnezeu să mă ajute!

Samy Tuțac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.