După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 23 martie 2018

CristinaStoian.ro: O lume pentru viață 🔴 Cine ajută o mamă să nască viața pe care o poartă în pântec devine o mână a lui Dumnezeu!

În primul meu articol (AICI) aminteam despre ʺMarșul pentru Viațăʺ. Având în vedere faptul că Marșul de anul acesta se apropie cu pași repezi am decis că este momentul să vă povestesc mai multe despre acest eveniment minunat.
Toate informațiile oficiale le puteți găsi în cadrul comunicatului Marșului pentru viață 2018: studentipentruviata.ro/comunicat-marsul-pentru-viata.
Însă dincolo de acestea Marșul pentru Viață înseamnă mult mai mult… Din anul 2015, atunci când am contribuit pentru prima dată la organizarea acestui eveniment, am învățat în fiecare an ceva nou despre mine și despre cei din jurul meu, m-am maturizat și am devenit din ce în ce mai determinată în a sustine viața sub toate formele ei.
Copilul de ieri, a devenit medicul și omul de astăzi doar pentru că mama mea a ales la un moment dat VIAȚA!
Practic, despre asta este Marșul pentru Viață: despre bucurie, mulțumire, dăruire și sprijin necondiționat.  
Unul dintre citatele care îmi ghidează pașii este: ʺCine ajută o mamă să nască viața pe care o poartă în pântec devine o mână a lui Dumnezeu.ʺ Ce poate fi oare mai frumos decât a trăi cu gândul că un simplu cuvânt pe care l-ai spus la momentul potrivit a contribuit la salvarea unei vieți?

Nu aș putea să închei acest articol fără o mulțumire către personajul principal al Marșului pentru Viață, MAMA:
“Cel mai bun prieten mereu,
Mai ales când îmi e greu,
Prima mea mare iubire,
Sprijin, crez și dăruire.

Minunea mea din fiecare dimineață
Ce-mi aduce mereu lumini pe față
Zâmbet cald și drag și blând,
Frumusețe, dor arzând.

Exemplu-mi este al ei cuvânt,
Cum nu e altul pe pământ.
Tot ce simt nu vă pot spune,
Unică e EA în lume.

Poate deja ați recunoscut,
Un portret mult cunoscut,
Un suflet mare și sfios,
Este MAMA, om frumos!

La final îmi mai doresc
Doar atât: să-i mulțumesc!
Pentru viață, pentru toate
Renunțări, lacrimi, normalitate.”

Dacă și tu vrei să îi mulțumești  mamei tale pentru viață vino alături de noi sâmbătă, 24 martie, la Marșul pentru Viață ! În București întâlnirea va avea loc la ora 11 în Parcul Unirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.