După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 16 aprilie 2018

† Apel la rugăciune pentru Teo Paşcalău!

Imi pare rau ! ....Trebuia in aceasta zi sa slujim in zona Olteniei, inima , sufletul , gandul meu erau acolo, am plecat aseara de acasa increzator, insa trupul meu a cedat din nou, in curs de 4 zile a doua oara....dupa 300 de km a trebuit sa ma intorc de urgenta acasa....

Acum 4 zile, in timp ce imi aduceam sotia acasa de la servici, mi-sa facut rau la volan, durerile in trup au fost insuportabile, a fost chemata Ambulanta de urgenta, cu greu m-au calmat cu sedative, mi-au recomandat repaos total si investighati serioase asupra corpului meu. Am pus-o pe seama oboselii acumulate in turneele pe care le-am facut, am crezut ca datorita zecilor de mii de km facuti in ultimele 6 luni, a sutelor de programe, am crezut ca imi voi reveni repede. 

Duminica asta eram programati in Oltenia,am pus toata slabiciunea din corp pe seama faptului ca sunt multe lupte de dat in aceea zona grea. Insa dupa 300 de km, cu dureri tot mai accentuate , ne-am intors acasa,cu mare parere de rau ....de abea imi mai pot misca degetele sa scriu, imi pare rau ca nu sunt acolo unde trebuia sa fiu , unde e locul meu, dar am inteles dincolo de toate, ca am nevoie de odihna. 


Sunt programat zilele urmatoare la un control amanuntit asupra organismului meu, ma rog ca Domnul sa fie acolo cu mine. In ultimele 6 luni am fost in peste 100 de biserici , niciodata nu am cerut nimic, nici un favor, nimeni nu ne poate arata cu degetul, insa daca cumva vreodata ai fost sensibilizat de versurile melodiilor ce le-am cantat, daca ai fost inbarbatat, incurajat...azi , maine fa-mi un favor onest, poarta-ma in rugaciunea ta , aminteste-ma si pe mine...🤗 
Al vostru frate Teo Pascalau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.